måndag 27 april 2009

Budapest -Budabäst?


En månad kvar tills vi åker till Budapest.
Det ska bli jätte spännande att komma till ungerns huvudstad =) Jag har stora förväntingar på SPA behandlingar och billig öl ;)
Det blir jag, Stine, Karin och Marthe som åker. - Hela tjejmaffian!

Hotellet har en fin pool och vi bor i downtown Budapest. Perfekt i centrum med nära till shoppinggatorna, operan och flera musèer.
( om vi skulle få ett kulturelt slaganfall)
Biljetter bokade med det resesällskapet som jag sa: -ALDRIG MER till.
Det var den gången jag skulle ta mig hem ifrån Roskildefestivalen för några år sedan och allt gick åt pipsvängen "tack vare" .
Hoppas att allt kommer att fungera den här gången iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...