tisdag 24 mars 2009

Tisdag kväll

Hej,
I dag gick jag tidigt ifrån jobbet, Linda kunde jobba de sista timmarna.
Det har varit strålande sol och blå himmel, jätte vackert verkligen.
Vinden bet lite i kinderna men jag och Eric tog en lång springtur så vi var mer än varma nog.

Nu har jag ätit middag och packat till i morgon. Efter mötet i morgon eftermiddag åker jag, Wiggo och Eric hem till Årjäng.
Vi kommer nog hem tidigast vid midnatt, det blir en lång dag. Men, men...Netamobilen ska parkeras och den nya bilen ( måste komma på ett bra namn på den) ska med upp igen till Beitostölen.

Länge sedan jag var hemma nu, det var Mâten när Mimmi och Dennis var med.
Det blev en del shopping på systembolaget med mera då, och det kommer det bli den här turen också.
Men kan jag kalla det " Harry tur" när jag är svensk själv? - det är frågan.


Årjäng i September, Harry tur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...