tisdag 1 januari 2008

Gott nytt år 2008


Hej, tiden går fort. Jag befinner mig på samma plats och i ungefär samma sälskap som för ett år sedan. Några saker som är värda att nämna ifrån året som gått finns alltid. Det absolut sorgligaste är att Eric ligger på Djursjukhuset i Karlstad. Han ska genomgå en lång operation och vi kan bara hoppas på det bästa. I 2007 har vi också varit ute och rest. Både jag och Wiggo är överens om att snorklingen på Maldiverna var en av de absolut höjdpunkterna i 2007. Nu vill jag bara önska er alla en god fortsättning på 2008!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...